«Մաթեմատիկա, ծրագրավորում, սեղանի և համակարգչային խաղեր» մասնախմբի ղեկավարի սեպտեմբեր-հոկտեմբեր ամիսների հաշվետվություն։

Posted on Updated on

au

2016թ․ սեպտեմբերի 15-ից  ղեկավարում եմ «Մաթեմատիկա, ծրագրավորում, սեղանի և համակարգչային խաղերի» մասնախումբը։

Ըստ մասնախմբի ղեկավարի աշխատակարգի՝

  • Մասնակցել եմ մասնաժողովի տեղի ունեցած բոլոր նիստերին,
  • Կազմել և ներկայացրել եմ մաթեմատիկայի դասավանդման համար երաշխավորված հիմնական և լրացուցիչ  գրականության, վեբկայքերի և համակարգչային ծրագրերի ցանկերը,
  • Ծանոթացել և պարբերեբար ծանոթանում եմ իմ մասնախմբի անդամների անհատական պլանիններին, բլոգներին, կատարում քննարկումներ, կազմակերպում խորհրդատվություն, ընդունում առաջարկներ և ներկայացնում մասնաժողովում,
  • Վարել եմ մասնախմբի սեմինար-պարապմունք,
  •  Անց եմ կացրել զրույց կրթահամալիր դիմած մասնագետների հետ,
  • Վարում եմ մասնագիտական խմբի կայքը:

Համակարգում եմ մասնախմբի անդամների «Ուսումնական աշուն» նախագծերը,

Մասնակցում եմ ամենամսյա մաթեմատիկական ֆլեշմոբի խնդիրների կազմմանը, առաջարկվող խնդիրների ընտրությանը։

Մասնախմբի անդամների հետ կապը հաստատվում է ինչպես էլեկտրոնային փոստի, այնպես էլ պարբերաբար հանդիպումների միջոցով։ Բոլոր անդամների հետ կա կապ, իմ կողմից ուղարկված նամակները ստանում են արձագանք, ես ողջամիտ ժամկետներում պատասխանում եմ բոլորի նամակներին։

One thought on “«Մաթեմատիկա, ծրագրավորում, սեղանի և համակարգչային խաղեր» մասնախմբի ղեկավարի սեպտեմբեր-հոկտեմբեր ամիսների հաշվետվություն։

Leave a Reply

